Nowości... |
|
Luty 1990 w MD Bydgoszcz... |
|
Czyszczenie dymnicy Ty42-119. |
|
Ty42-119 na kanale oczystkowym. |
|
119 w całej okazałości. |
|
Ty42-37... Rzadko spotykany tender
beczkowy na wózkach 2XT. |
|
Dostrzegalna nienaganna prezencja maszyny... |
|
Narada przy Ty42, obok SP45... |
|
Regulacja sprężarki. |
|
Sezon grzewczy jeszcze trwa - obok
parowozu sprzęgi ogrzewania parowego. |
|
Ty42-37 wyjeżdża z dołu do nawęglania. |
|
2 czerwca 1990 roku - Ok1-359 z pociągiem
specjalnym we Wronkach. |
|
Wronki - pociąg specjalny z Ty3-2. |
|
Obok pięknego budynku dworca... |
|
Manewry przy składzie. |
|
Jawor, czerwiec 1991 roku - Ty42-1. |
|
Czerwiec 1991 - Ty42-1 w Roztoce. |
|
Jaworzyna Śląska, marzec 1991 - prace
renowacyjne przy Tr203-296. |
|
Po długoletnim pobycie na złomowisku w
Chróścinie Nyskiej również tender nie wygląda
najlepiej... |
|
Ciąg dalszy prac. |
|
Marzec 1991 - wylewanie... |
|
... i transport nowej panewki. |
|
Jaworzyna Śląska, marzec 1991 - pociąg
do Marciszowa z Ty2-81. |
|
Marzec 1991 - Ty2-81. |
|
Ty2-81 w Strzegomiu, marzec 1991. |
|
Ty2-81 w Bolkowie, marzec 1991. |
|
Ty2-81 i TKt48-173 w Jaworzynie Śląskiej,
marzec, 1991. |
|
TKt48-137 z MD Kępno w Oleśnicy, marzec
1991. |
|
Luty 1990, Bydgoszcz. Tender 32D43-208
należący do Ty42-37... |
|
Bydgoszcz - tender 32D43-208 (!) przy
innym parowozie. Dwa tendry o tym samym oznaczeniu - w
jednym miejscu. |
|
Marzec 1991 - wodowanie Ty2-81 w
Marciszowie. |
|
Ty2-81 pije... |
|
A tu się już ulało... |
|
Ty42-1 na wiadukcie nad drogą krajową
do Jeleniej Góry, szlak Strzegom-Marciszów. |
|
2 czerca 1990 r., lokomotywownia Poznań
Gł. Towarowa - tabliczka fabryczna na tendrze 26D5
wyprodukowanym w... ZNTK Bydgoszcz. |
|
Widok ogólny tendra parowozu Ty5-16. |
|
Ty2 o nieustalonym numerze, ze
zdemolowanym na skutek bliżej nieokreślonego uderzenia
tyłem tendra. |
|
Ty5-10. |
|
Przód Ty5-16. |
|
Nowe Skalmierzyce, marzec 1990 roku.
Punkt złomowania parowozów na terenie dawnej
parowozowni. Na zdjęciu tender od Ol49. |
|
Złomowana Ol49... |
|
Oczekująca na palnik Ol49-110 z MD
Jarocin. |
|
Ty2-1338 z MD Wolsztyn... |
|
Kolejna wolsztyńska maszyna, Ty2-160,
"przyozdobiona" przez fanów U2. |
|
Ty2-339 z MD Kępno. |
|
Skierniewice, maj 1990 roku. Małaszewicki
Ty2-1007 obok należącego do PSMK TKb 10672. |
|
TKb 10672. |
|
TKb "przymierzony" do tendra od
Ty2. |
|
Naprawa rewizyjna Ty2-841 z MD Siedlce. |
|
Ty2-841 na podnośnikach Beckera. |
|
Ty2-1007 na obrotnicy. |
|
Ty2-841. |
|
Ty2-841. |
|
Ty2-1007. |
|
Ty2-1007. |
|
Oelka o nieustalonym numerze. |
|
Sierpecka Ol49-85. |
|
Wstawiona do szopy salonka. |
|
Schowany Ty2-1309. |
|
Ex-mazutowy tender od Ty2-841. |
|
Szykowana do naprawy oelka - z MD Sierpc? |
|
Ty2-1309 obok żurawia. |
|
Wyprawa załogi parowozowni Jaworzyna Śląska
do Zębca, czerwiec 1991 roku. Pracownicy niosą korbowód
i drążek mimośrodowy dla kompletowanej w Jaworzynie Ok1-325. |
|
Smutne, leżące na boku resztki Ok1. |
|
Przerażająca panorama złomowiska. |
|
Straszliwie zmasakrowane Ok1. |
|
OKl27 i Ty45. |
|
Wywrócony na bok Tr203. |
|
|