Oznaczenie aktualne |
Ty45-386 |
Typ lub seria parowozu |
Ty45 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Eh2 |
Producent parowozu |
Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów |
Numer fabryczny |
2546 |
Rok produkcji |
1950 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Zakłady Budowy Urządzeń Kotlarsko-Mechanicznych, Zakład nr 1, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
12700 |
Rok produkcji |
1949 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań |
Numer fabryczny |
3209 |
Rok produkcji |
1949 |
|
Poprzednie oznaczenia |
- |
Seria i numer tendra |
32D47-11 |
Przebieg służby |
26.05.1950 |
MD Kraków Płaszów |
06.1957 |
MD Kraków Gł. |
09.1957 |
MD Kraków Prokocim |
25.08.1962 |
MD Czechowice Dziedzice |
28.03.1963 |
MD Oświęcim |
02.03.1970 |
MD Szopienice |
29.02.1988 |
skreślony z inwentarza (MD Szopienice) |
08.1988 |
odbudowa w MD Strzemieszyce |
24.08.1988 |
przewieziony do MD Trzebinia przez Ty42-118 |
07.1992 |
stał na stacji Kraków Gł., następnie przewieziony do Chabówki |
|
Miejscowość |
Chabówka |
Lokalizacja |
ekspozycja Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|