Oznaczenie aktualne |
bez oznaczeń |
Typ lub seria parowozu |
52 (DRB) montowany po wojnie jako Ty42 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Eh2 |
Producent parowozu |
Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów |
Numer fabryczny |
1644 |
Rok produkcji |
1946 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Polskie Zakłady Babcock-Zieleniewski, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
12050 |
Rok produkcji |
1946 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz |
Numer fabryczny |
14286 |
Rok produkcji |
1944 |
|
Poprzednie oznaczenia |
- |
Seria i numer tendra |
32D43-671 |
Przebieg służby |
07.1946 |
MD Tarnów |
01.04.1949 |
MD Katowice |
05.04.1952 |
MD Bielsko Biała |
25.06.1953 |
MD Kluczbork |
01.05.1954 |
MD Opole |
28.04.1955 |
MD Szczakowa |
01.1969 |
MD Szopienice |
03.1979 |
MD Toruń Kluczyki |
10.1979 |
MD Bydgoszcz Gł. |
01.09.2000 |
skreślony z inwentarza (MD Bydgoszcz Gł.) |
18.11.2019 |
przewieziony do Jarocina |
|
Miejscowość |
Jarocin |
Lokalizacja |
Lokomotywownia Jarocin, ul. Parowozownia 1 |
Status |
wrak |
Uwagi |
|