Oznaczenie aktualne |
brak tabliczek, numer namalowany z przodu |
Typ lub seria parowozu |
KDL 1 (DRB 52) |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Eh2 |
Producent parowozu |
Maschinenbau-Actien-Gesellschaft (BMAG), dawniej L. Schwartzkopff, Berlin |
Numer fabryczny |
12646 |
Rok produkcji |
1943 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Maschinenbau-Actien-Gesellschaft (BMAG), dawniej L. Schwartzkopff, Berlin |
Numer fabryczny |
12646 |
Rok produkcji |
1943 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Lokomotivfabrik Wien-Floridsdorf |
Numer fabryczny |
16543 |
Rok produkcji |
1943 |
|
Poprzednie oznaczenia |
DRB: 52 6205 |
Seria i numer tendra |
32D43-37 |
Przebieg służby |
1943 |
DRB |
1945 |
na inwentarz PKP - MD Warszawa Wschodnia, następnie MD Toruń Gł. (brak konkretnych dat) |
29.12.1967 |
MD Olsztyn |
28.10.1968 |
MD Gdańsk Zaspa, następnie MD Malbork |
30.09.1978 |
MD Olsztyn, następnie MD Malbork |
23.07.1992 |
skreślony z inwentarza (MD Malbork), następnie wieloletni postój jako wrak w Kościerzynie |
2017 |
przewieziony do Redecza Krukowego |
|
Miejscowość |
Redecz Krukowy |
Lokalizacja |
Kujawskie Muzeum Kolei |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|
|