Oznaczenie aktualne |
brak tabliczek, numer namalowany z przodu |
Typ lub seria parowozu |
KDL 1 (DRB 52) |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Eh2 |
Producent parowozu |
Oberschlesische Lokomotivwerke AG Kattowitz, Werk Krenau (dawniej Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce), Chrzanów |
Numer fabryczny |
1363 |
Rok produkcji |
1944 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Ferrum Werke-Sosnowitz (Sosnowiec) |
Numer fabryczny |
11591 |
Rok produkcji |
1944 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Henschel & Sohn, Kassel |
Numer fabryczny |
26871 |
Rok produkcji |
1944 |
|
Poprzednie oznaczenia |
DRB: 52 5336 |
Seria i numer tendra |
30D43-546 |
Przebieg służby |
1944 |
DRB |
05.1945 |
MD Nowy Sącz |
09.09.1965 |
MD Toruń Gł. |
14.02.1976 |
MD Zajączkowo Tczewskie |
27.10.1986 |
MDp Kościerzyna |
13.11.1986 |
MD Łazy (delegacja) |
12.04.1987 |
MDp Kościerzyna |
05.1991 |
wycofany z eksploatacji |
15.12.1993 |
skreślony z inwentarza (MDp Kościerzyna) |
|
Miejscowość |
Kościerzyna |
Lokalizacja |
obok terenu Skansenu Parowozownia Kościerzyna |
Status |
wrak |
Uwagi |
|