Oznaczenie aktualne |
brak oznaczeń |
Typ lub seria parowozu |
KDL 1 (DRB 52) |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Eh2 |
Producent parowozu |
Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz |
Numer fabryczny |
14329 |
Rok produkcji |
1944 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz |
Numer fabryczny |
14329 |
Rok produkcji |
1944 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Polskie Zakłady Babcock-Zieleniewski, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
12037 |
Rok produkcji |
1946 |
|
Poprzednie oznaczenia |
DRB: 52 5123 |
Seria i numer tendra |
32D43-220 |
Przebieg służby |
1944 |
DRB |
1945 |
na inwentarz PKP |
1945 |
w MD Krzyż |
08.10.1945 |
MD Leszno |
10.1946 |
w MD Zbąszynek |
03.1947 |
w MDp Międzyrzecz |
04.1947 |
w MD Zbąszynek |
05.1947 |
w MD Zielona Góra |
26.10.1947 |
MD Kraków Płaszów |
09.1951 |
w MD Nowy Sącz |
25.05.1952 |
MD Chabówka |
25.07.1961 |
MD Sucha Beskidzka |
31.08.1963 |
MD Trzebinia |
29.08.1969 |
MD Kraków Płaszów |
13.01.1971 |
MD Węgliniec |
04.06.1987 |
MD Wolsztyn |
1994 |
na stałe przystosowany do ogrzewania hali lokomotywowni w Lesznie |
2011 |
zakończenie eksploatacji |
|
Miejscowość |
Leszno |
Lokalizacja |
na terenie lokomotywowni PKP Cargo |
Status |
wrak |
Uwagi |
|