Ty2-1086
Oznaczenie aktualne brak oznaczeń
Typ lub seria parowozu KDL 1 (DRB 52)
Szerokość toru 1435 mm
Układ osi i silników 1'Eh2
Producent parowozu Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz
Numer fabryczny 14329
Rok produkcji 1944
Kocioł oryginalny
Producent Maschinenbau und Bahnbedarfs AG MBA (dawniej Orenstein & Koppel), Berlin-Drewitz
Numer fabryczny 14329
Rok produkcji 1944
Kocioł obecny
Producent Polskie Zakłady Babcock-Zieleniewski, Sosnowiec
Numer fabryczny 12037
Rok produkcji 1946
Poprzednie oznaczenia DRB: 52 5123
Seria i numer tendra 32D43-220
Przebieg służby
1944
DRB
1945
na inwentarz PKP
1945
w MD Krzyż
08.10.1945
MD Leszno
10.1946
w MD Zbąszynek
03.1947
w MDp Międzyrzecz
04.1947
w MD Zbąszynek
05.1947
w MD Zielona Góra
26.10.1947
MD Kraków Płaszów
09.1951
w MD Nowy Sącz
25.05.1952
MD Chabówka
25.07.1961
MD Sucha Beskidzka
31.08.1963
MD Trzebinia
29.08.1969
MD Kraków Płaszów
13.01.1971
MD Węgliniec
04.06.1987
MD Wolsztyn
1994
na stałe przystosowany do ogrzewania hali lokomotywowni w Lesznie
2011
zakończenie eksploatacji
Miejscowość Leszno
Lokalizacja na terenie lokomotywowni PKP Cargo
Status wrak
Uwagi
Gniezno
Gniezno (21.04.1990 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (12.10.1991 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (7.05.1993 r.)
Jako kocioł ogrzewczy w hali lokomotywowni w Lesznie
Jako kocioł ogrzewczy w hali lokomotywowni w Lesznie (30.04.2004 r.)
Leszno
Leszno (15.01.2012 r.)
Leszno
Leszno (22.02.2014 r.)
Leszno
Leszno (18.09.2022 r.)
Leszno
Leszno (18.09.2022 r.)
.:. copyright by Tomisław Czarnecki 2003-2020 Wszelkie prawa zastrzeżone! .:.