Oznaczenie aktualne |
Tx4-564 |
Typ lub seria parowozu |
- |
Szerokość toru |
600 mm |
Układ osi i silników |
Dn2t |
Producent parowozu |
Hanomag - Hannoversche Maschinenbau AG (wcześniej Georg Egestorff), Hannover-Linden |
Numer fabryczny |
10205 |
Rok produkcji |
1923 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Hanomag - Hannoversche Maschinenbau AG (wcześniej Georg Egestorff), Hannover-Linden |
Numer fabryczny |
10205 |
Rok produkcji |
1923 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Hanomag - Hannoversche Maschinenbau AG (wcześniej Georg Egestorff), Hannover-Linden |
Numer fabryczny |
10197 |
Rok produkcji |
1923 |
|
Poprzednie oznaczenia |
PKP-A: 822, D-1613 DRB: 99 1597 PKP-B: Tx23-558, Tx4-558, Tx4-1318 (od 1963 r.), Tx4-564 (od 1968 r.) |
Seria i numer tendra |
b.t. |
Przebieg służby |
1923 |
na inwentarz PKP (Kujawskie Koleje Wąskotorowe) |
1939 |
DRB |
1947 |
na inwentarz PKP (WMD Myszyniec) |
1954 |
WMD Mława (z WMD Jędrzejów) |
12.01.1963 |
wysłany do przebudowy na 750 mm (WMD Mława, WMD Biała Podlaska) |
1968 |
ponownie przebudowany na 600 mm i skierowany do WMD Myszyniec |
29.10.1973 |
WMD Białośliwie |
07.1974 |
WMD Żnin |
03.02.1984 |
skreślony z inwentarza |
1986 |
ustawiony jako eksponat w Muzeum Kolei Wąskotorowej w Wenecji |
|
Miejscowość |
Wenecja |
Lokalizacja |
ekspozycja Muzeum Kolei Wąskotorowej |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|