Oznaczenie aktualne |
Tr5-65 |
Typ lub seria parowozu |
G81 (KPEV) przebudowany na 1'Dh2 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Dh2 |
Producent parowozu |
Orenstein & Koppel AG, Berlin-Drewitz |
Numer fabryczny |
8961 |
Rok produkcji |
1921 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Orenstein & Koppel AG, Berlin-Drewitz |
Numer fabryczny |
8961 |
Rok produkcji |
1921 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
ZNTK Piła |
Numer fabryczny |
6 |
Rok produkcji |
1994 |
|
Poprzednie oznaczenia |
KPEV: Stettin 5312 DRB: 55 5607, po przebudowie w RAW Schneidemühl (Piła) w 01.38: 56 511 (") |
Seria i numer tendra |
17C1-65 |
Przebieg służby |
1921 |
DRB |
1945 |
na inwentarz PKP |
1954 |
w MD Legnica |
1960 |
w MD Brzeg |
12.10.1962 |
MD Kłodzko |
25.05.1963 |
MD Nysa |
21.05.1965 |
MD Kamieniec Ząbkowicki |
02.11.1971 |
MD Wrocław Gądów |
23.05.1972 |
skreślony z inwentarza (MD Wrocław Gądów) |
1974 |
przewieziony do Tarnowskich Gór |
1980 |
przewieziony do Łaz |
29.09.1990 |
przewieziony do Jaworzyny Śląskiej |
10.1993 |
przewieziony do ZNTK Piła |
01.06.1994 |
zakończenie odbudowy w ZNTK Piła |
18.06.1994 |
MD Jaworzyna Śląska |
27.06.1994 |
na inwentarz PKP |
04.05.2002 |
MD Wolsztyn |
30.06.2010 |
wycofany z eksploatacji - oczekuje naprawy |
20.10.2010 |
przewieziony do Leszna |
11.07.2012 |
przewieziony do Wolsztyna |
|
Miejscowość |
Wolsztyn |
Lokalizacja |
parowozownia w Wolsztynie, ul. Fabryczna 1 |
Status |
oczekuje naprawy |
Uwagi |
|