Oznaczenie aktualne |
Tr202-19 |
Typ lub seria parowozu |
Liberation |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Dh2 |
Producent parowozu |
Vulcan Foundry, Newton-le-Willows, Lancashire |
Numer fabryczny |
5405 |
Rok produkcji |
1946 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Vulcan Foundry, Newton-le-Willows, Lancashire |
Numer fabryczny |
6503 |
Rok produkcji |
1946 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Vulcan Foundry, Newton-le-Willows, Lancashire |
Numer fabryczny |
6503 |
Rok produkcji |
1946 |
|
Poprzednie oznaczenia |
UNRRA: 1D-49 |
Seria i numer tendra |
25D202-19 |
Przebieg służby |
1946 |
na inwentarz PKP (MD Oleśnica) |
29.10.1976 |
skreślony z inwentarza (MD Oleśnica) i sprzedany Dyrekcji Rozbudowy Miast i Osiedli Wiejskich w Zielonej Górze w charakterze kotła stałego |
1977 |
Dolnośląskie Zakłady Metalurgiczne w Nowej Soli - Oddział w Łęknicy (kocioł stały), po 10 latach przewieziony do ZNTK Oleśnica |
1990 |
w ZNTK Oleśnica |
09.1995 |
przewieziony do Chabówki |
1996 |
odbudowa |
|
Miejscowość |
Chabówka |
Lokalizacja |
ekspozycja Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|
|