Oznaczenie aktualne |
Pt47-100 (fałszywe) |
Typ lub seria parowozu |
Pt47 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'D1'h2 |
Producent parowozu |
Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów |
Numer fabryczny |
2111 |
Rok produkcji |
1950 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań |
Numer fabryczny |
3194 |
Rok produkcji |
1949 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań |
Numer fabryczny |
3194 |
Rok produkcji |
1949 |
|
Poprzednie oznaczenia |
- |
Seria i numer tendra |
33D48-8 |
Przebieg służby |
05.1950 |
MD Katowice |
04.1953 |
MD Warszawa Odolany |
09.1962 |
MD Wrocław Gł. |
09.10.1970 |
MD Kłodzko |
25.10.1972 |
MD Częstochowa |
16.04.1975 |
MD Racibórz |
10.02.1978 |
MD Rozwadów |
23.10.1981 |
MD Olsztyn |
24.08.1988 |
skreślony z inwentarza (MD Olsztyn) |
08.1992 |
stał w MD Malbork, następnie przewieziony do skansenu w Kościerzynie |
|
Miejscowość |
Kościerzyna |
Lokalizacja |
ekspozycja Skansenu Parowozownia Kościerzyna, ul. Towarowa 7 |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|