Oznaczenie aktualne |
Pt47-104 |
Typ lub seria parowozu |
Pt47 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'D1'h2 |
Producent parowozu |
Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań |
Numer fabryczny |
1302 |
Rok produkcji |
1949 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Polskie Zakłady Babcock-Zieleniewski, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
12557 |
Rok produkcji |
1949 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Polskie Zakłady Babcock-Zieleniewski, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
12455 |
Rok produkcji |
1949 |
|
Poprzednie oznaczenia |
- |
Seria i numer tendra |
32D74-54 |
Przebieg służby |
04.03.1949 |
MD Poznań Gł. Osobowa |
12.09.1962 |
MD Zielona Góra |
01.11.1966 |
MD Bydgoszcz Gł. |
01.03.1969 |
MD Toruń Kluczyki |
01.05.1974 |
MD Lublin |
01.09.1986 |
MD Skarżysko Kamienna |
01.1988 |
MD Rozwadów |
05.1988 |
wycofany z eksploatacji |
04.05.1989 |
skreślony z inwentarza (MD Lublin) |
27.05.1989 |
Zarzeka (postój w zapasie), następnie przewieziony do Muzeum Kolejnictwa w Warszawie |
|
Miejscowość |
Warszawa |
Lokalizacja |
ekspozycja Muzeum Kolejnictwa, ul. Towarowa 1 |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|