Oznaczenie aktualne |
Pt31-64 |
Typ lub seria parowozu |
Pt31 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'D1'h2 |
Producent parowozu |
Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce SA, Chrzanów |
Numer fabryczny |
721 |
Rok produkcji |
1938 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
L. Zieleniewski i Fitzner-Gamper, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
10610 |
Rok produkcji |
1938 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
L. Zieleniewski i Fitzner-Gamper, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
10570 |
Rok produkcji |
1937 |
|
Poprzednie oznaczenia |
PKP-A: Pt31-76 DRB: 19 147 (od 1941 r.) |
Seria i numer tendra |
32D29-37 |
Przebieg służby |
1938 |
na inwentarz PKP |
09.1939 |
DRB |
1945 |
DR |
24.07.1955 |
na inwentarz PKP jako Pt31-64 (z rewindykacji) |
19.06.1956 |
MD Inowrocław, następnie MD Olsztyn |
03.06.1957 |
MD Toruń Kluczyki |
24.05.1958 |
MD Iława |
05.1959 |
MD Rzeszów |
07.1959 |
MD Kraków |
05.1960 |
MD Rzeszów |
27.05.1964 |
MD Toruń Kluczyki |
26.03.1969 |
MD Toruń Kluczyki |
20.08.1969 |
MD Olsztyn |
15.07.1970 |
MD Olsztyn |
11.03.1972 |
MD Zamość |
16.03.1972 |
MD Skarżysko Kamienna (?) |
22.02.1979 |
skreślony z inwentarza (MD Zamość), następnie postój w Skarżysku, Kielcach i Sędziszowie |
08.1984 |
odbudowa w ZNTK Bydgoszcz |
10.10.1984 |
eksponat w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie |
1992 |
przeniesiony do skansenu w Chabówce |
|
Miejscowość |
Chabówka |
Lokalizacja |
ekspozycja Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|