05.1939 |
na inwentarz PKP |
09.1939 |
ZSRR |
1941 |
DRB (planowane oznaczenie 18 602) |
1945 |
ÖBB |
15.05.1947 |
ZSRR |
20.05.1947 |
na inwentarz PKP jako Pm36-1 |
10.1947 |
w MD Bydgoszcz Gł. |
18.05.1952 |
MD Toruń Gł. |
05.07.1959 |
MD Gdynia Grabówek |
06.09.1961 |
MD Ostrów Wlkp. |
25.03.1963 |
MD Poznań Gł. Osobowa |
06.1964 |
MD Ostrów Wlkp. |
10.1966 |
wycofany z eksploatacji |
19.06.1970 |
skreślony z inwentarza (MD Ostrów Wlkp.), następnie postój w Tarnowskich Górach |
09.1973 |
ustawiony w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie |
1995 |
naprawa główna w ZNTK Piła |
19.05.1995 |
pierwsza jazda próbna z Piły do Trzcianki |
06.06.1995 |
MD Wolsztyn |
27.10.2000 |
wyjazd do Gniezna na naprawę główną |
27.04.2001 |
powrót do Wolsztyna po naprawie głównej |
8.01.2004 |
wyjazd do Gniezna na naprawę średnią |
22.04.2004 |
powrót do Wolsztyna po naprawie średniej |
16.02.2006 |
wyjazd do Gniezna na naprawę średnią |
27.04.2006 |
powrót do Wolsztyna po naprawie głównej |
9.11.2007 |
wyjazd do Gniezna na naprawę główną |
11.04.2008 |
powrót do Wolsztyna po naprawie głównej |
1.06.2008 |
odstawiony w Poznaniu po awarii podczas prowadzenia pociągu Pirat z Kołobrzegu |
12.06.2008 |
przewieziony do naprawy z Poznania do Leszna |
30.04.2010 |
powrót do Wolsztyna po naprawie w Lesznie |
29.04.2012 |
wycofany z eksploatacji |