Oznaczenie aktualne |
Ol49-12 |
Typ lub seria parowozu |
Ol49 |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'C1'h2 |
Producent parowozu |
Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów |
Numer fabryczny |
2614 |
Rok produkcji |
1952 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Zakłady Budowy Urządzeń Kotlarsko-Mechanicznych, Zakład nr 1, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
13005 |
Rok produkcji |
1951 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Zakłady Budowy Urządzeń Kotlarsko-Mechanicznych, Zakład nr 1, Sosnowiec |
Numer fabryczny |
13005 |
Rok produkcji |
1951 |
|
Poprzednie oznaczenia |
|
Seria i numer tendra |
25D49-? |
Przebieg służby |
16.04.1952 |
MD Kutno |
04.07.1952 |
MD Częstochowa |
07.02.1956 |
MD Piotrków Trybunalski |
03.06.1956 |
MD Łódź Kaliska |
02.1970 |
MD Sierpc |
10.10.1972 |
MD Kutno |
06.1973 |
MD Sierpc |
01.1975 |
MD Leszno |
01.1978 |
MD Wolsztyn |
08.02.1988 |
MD Przeworsk |
13.02.1992 |
skreślony z inwentarza (MD Przeworsk) i odstawiony na złomowisko w Herbach Nowych |
1996 |
przewieziony do Stoomcentrum Maldegem po naprawie głównej przeprowadzonej w lokomotywowni Pyskowice |
2006 |
wycofany z eksploatacji |
05.2017 |
sprowadzony do Polski |
|
Miejscowość |
Inowrocław Rąbinek |
Lokalizacja |
w firmie Serwis Pojazdów Szynowych |
Status |
w naprawie |
Uwagi |
|