Oznaczenie aktualne |
Oi1-29 |
Typ lub seria parowozu |
P6 (KPEV) |
Szerokość toru |
1435 mm |
Układ osi i silników |
1'Ch2 |
Producent parowozu |
Berliner Maschinenbau-Actien-Gesellschaft BMAG (dawniej Luis Schwartzkopff), Berlin-Wildau |
Numer fabryczny |
3450 |
Rok produkcji |
1905 |
Kocioł oryginalny |
Producent |
Berliner Maschinenbau-Actien-Gesellschaft BMAG (dawniej Luis Schwartzkopff), Berlin-Wildau |
Numer fabryczny |
3450 |
Rok produkcji |
1905 |
|
Kocioł obecny |
Producent |
Berliner Maschinenbau-Actien-Gesellschaft BMAG (dawniej Luis Schwartzkopff), Berlin-Wildau |
Numer fabryczny |
3450 |
Rok produkcji |
1905 |
|
Poprzednie oznaczenia |
KPEV: Elberfeld 319, od 1906 r. Elberfeld 2110 PKP-A: Oi1-7 DRB: 37 171 (od 1941 r.) |
Seria i numer tendra |
20D1-? |
Przebieg służby |
1905 |
KPEV |
1918 |
na inwentarz PKP |
09.1939 |
DRB |
1945 |
na inwentarz PKP |
01.1948 |
MD Bydgoszcz Gł. |
09.1948 |
MD Lębork |
11.05.1950 |
MD Inowrocław |
11.08.1955 |
MD Słupsk |
02.03.1956 |
MD Godków |
03.09.1962 |
MD Szczecin Port |
02.1965 |
wycofany z eksploatacji |
28.07.1968 |
skreślony z inwentarza (MD Szczecin Port) |
09.1973 |
ustawiony w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie |
|
Miejscowość |
Warszawa |
Lokalizacja |
ekspozycja Muzeum Kolejnictwa, ul. Towarowa 1 |
Status |
eksponat |
Uwagi |
|