05.1939na inwentarz PKP
09.1939ZSRR
1941
DRB (planowane oznaczenie 18 602)
1945
ÖBB
15.05.1947ZSRR
20.05.1947na inwentarz PKP jako Pm36-1
10.1947w MD Bydgoszcz Gł.
18.05.1952MD Toruń Gł.
05.07.1959MD Gdynia Grabówek
06.09.1961MD Ostrów Wlkp.
25.03.1963MD Poznań Gł. Osobowa
06.1964MD Ostrów Wlkp.
10.1966wycofany z eksploatacji
19.06.1970skreślony z inwentarza (MD Ostrów Wlkp.), następnie postój w Tarnowskich Górach
09.1973ustawiony w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
1995
naprawa główna w ZNTK Piła
19.05.1995pierwsza jazda próbna z Piły do Trzcianki
06.06.1995MD Wolsztyn
27.10.2000wyjazd do Gniezna na naprawę główną
27.04.2001powrót do Wolsztyna po naprawie głównej
8.01.2004wyjazd do Gniezna na naprawę średnią
22.04.2004powrót do Wolsztyna po naprawie średniej
16.02.2006wyjazd do Gniezna na naprawę średnią
27.04.2006powrót do Wolsztyna po naprawie głównej
9.11.2007wyjazd do Gniezna na naprawę główną
11.04.2008powrót do Wolsztyna po naprawie głównej
1.06.2008odstawiony w Poznaniu po awarii podczas prowadzenia pociągu Pirat z Kołobrzegu
12.06.2008przewieziony do naprawy z Poznania do Leszna
30.04.2010powrót do Wolsztyna po naprawie w Lesznie
29.04.2012wycofany z eksploatacji Kraj Lokalizacja Status Uwagi
Chrzanów. Fotografia ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego. (_._.1937 r.)
Tarnowskie Góry (08.08.1972 r.)
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie (20.09.1973 r.)
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie (29.09.1975 r.)
Warszawa (_.07.1976 r.)
Warszawa (29.5.1976 r.)
Warszawa (6.6.1977 r.)
Warszawa (18.05.1978 r.)
Warszawa (22.06.1985 r.)
Wolsztyn (12.09.1995 r.)
Poznań Główny (13.01.2002 r.)
Poznań Główny (13.01.2002 r.)
Rostarzewo (16.03.2003 r.)
Wolsztyn (1.05.2004 r.)
Wolsztyn (28.04.2007 r.)
Wolsztyn (01.05.2010 r.)
Wolsztyn (02.05.2013 r.)
.:. copyright by Tomisław Czarnecki 2003-2020 Wszelkie prawa zastrzeżone! .:.